Kedy môžem očakávať doručenie tovaru?

Dodacia doba závisí od viacerých faktorov. Dodanie spravidla trvá od 4 do 10 pracovných dni, túto dobu sa snažíme udržiavať pod 5 dní. Pred odoslaním tovaru Vás budeme informovať o odoslaní e-mailom a automatickou sms od spoločnosti GLS.

Môžem si dohodnúť pevný dátum doručenia?

Áno, pevný termín doručenia je možný, treba ale počítať s tým, že na pripravenie zásielky potrebujeme čas. Stretávame sa s požiadavkou, aby sme tovar odoslali vo veľmi krátkej dobe, čo je vo väčšine prípadov neuskutočniteľné.

 

Objednal som si tovar, ale nedostal som oznámenie o spracovaní objednávky. Ako mám postupovať?

Vo chvíli, keď ste odoslali objednávku, Vám náš systém automaticky odosiela správu o spracovaní objednávky. Ak ste túto správu nedostali, skúste najprv pozrieť do spamu. Ak sa oznámenie nenachádza ani v spame, napíšte nám na info@casnatopanky.sk

 

V objednávke som zadal(a) platbu bankovým prevodom, ale údaje k platbe mi neprišli. Ako mám postupovať?

Údaje o platbe nájdete v potvrdzujúcom e-maile z objednávky. Číslo účtu pre platbu je SK32 7500 0000 0040 2644 3377, ako variabilný symbol zadajte číslo Vašej objednávky. Ak si nie ste istý/á, aké údaje máte zadať pri platbe, napíšte nám prosím na info@casnatopanky.sk.

Budete ma informovať o dodaní tovaru pred odoslaním a doručením?

Naším zákazníkom v deň odoslania tovaru píšeme e-mail s informáciou o odoslaní tovaru. Behom toho istého dňa zákazník ešte dostane e-mail so sledovacím číslom zásielky z GLS. Spoločnosť GLS tiež posiela SMS s informáciami o objednanom tovare.

 

Je možné odosielať tovar do českej republiky?

Áno, tovar odosielame aj do českej republiky. Poštovné pre Českú republiku je 4.90 €

 

Kde môžem sledovať moju zásielku podľa sledovacieho čísla? 

Zásielku môžete sledovať na adrese, ktorú Vám pošleme po odoslaní tovaru. Druhá možnosť je prihlásiť sa do svojho účtu a prejsť na objednávky, kde je vidieť odkaz na záiselku od GLS.

 

Môžem si objednať produkt, ktorý nie je k dispozícii na webových stránkach ?

Tovar ktorý nie je možné objednať, nebudeme dodatočne naskladňovať. Tento produkt je vypredaný a je pravdepodobné, že už nebude k dispozícii v tejto veľkosti.

 

Je možné zakúpený tovar vymeniť?

Áno. Tovar je možné vymeniť do 14 dní od prevzatia tovaru. Pre viac informácii prejdite na nasledujúci odkaz: výmena tovaru

 

Je možné zakúpený tovar vrátiť?

Áno. Právo na odstúpenie od zmluvy platí 14 kalendárnych dní. Táto lehota začína plynúť dňom nasledujúcim odo dňa prevzatia tovaru. Pre viac informácii kliknite na nasledujúci odkaz: odstúpenie od zmluvy

 

Keď vrátim tovar, kedy dostanem svoje peniaze späť?

Peniaze za vrátenie tovaru odosielame do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

 

Môžem vrátiť len časť zakúpeného tovaru?

Áno. V prípade, že potrebujete vrátiť alebo vymeniť len niektorú časť tovaru, môžete nám napísať na e-mail info@casnatopanky.sk.

 

Čo mám robiť, ak chcem reklamovať tovar?

V prípade reklamácie nás prosím kontaktujte na e-mail info@casnatopanky.sk.

 

Je možné vyzdvihnúť alebo vrátiť tovar aj osobné?

NIE, táto možnosť v našom obchode nie je a zatiaľ ju ani neplánujeme zaviesť.

 

Aké dokumenty je potrebné priložiť k vráteniu zásielky? 

Pre bezproblémové vybavenie priložte kópiu faktúry, formulár na odstúpenie od zmluvy (stiahnite tu) a zásielku odošlite zabalenú tak aby sa nepoškodila. Odporúčame zásielku zaslať doporučenú a poistenú, aby ste mali doklad o odoslaní a aby tovar prišiel bez poškodenia.

 

Čo robiť ak mi bol doručený nesprávny tovar, bol poškodený alebo niektorá položka chýba?

V prvom rade sa chceme ospravedlniť za chybu. Bohužiaľ, aj keď sa snažím aby takéto situácie nenastávali, sa to stať môže. Ak sa to stalo práve Vám, napíšte nám e-mail na info@casnatopanky.sk.

 

Je možné zmeniť spôsob platby? 

Áno, napíšte nám e-mail a spôsob platby Vám zmeníme.

 

Je potrebná registrácia na nakupovanie?

V našom obchode nie je povinná registrácia. Avšak rozdiel medzi objednávkou s registráciou a bez registrácie je vo vyplnení jedného políčka. Zákazníci s registráciou majú možnosť sledovať stav svojej objednávky.

 

Je v e-shope stanovená minimálna výška objednávky?

Nie

Je poštovné zdarma vo Vašom eshope?
Pri nákupe nad 89 € je poštovné zadarmo.


Ako môžem zrušiť svoju objednávku? 

Napíšte nám e-mail na info@casnatopanky.sk. Nezabudnite uviesť číslo objednávky.


Sú obrázky produktov a ich farebné varianty plne totožné s farebným odtieňom produktu v skutočnosti?

Tovar, je totožný s tým na obrázku ale môžu sa líšiť od skutočnosti. V takom prípade je ale chyba spôsobená displejom a jeho nastavením. Nakoľko má každý monitor iný jas, ostrosť a farebné škály je možné že skutočný produkt má mierne odlišnú farbu.

Aká je záručná doba na tovar? 

Na celú našu ponuku je záručná doba na tovar je 24 mesiacov.


Naposledy prezeraný

Bez produktov